Usługi
Centrale Telefoniczne
Oferujemy serwery komunikacyjne IP PBX – Centrale IP
- call center, contakt center,
- komunikator, czat, wysyłanie sms-ów,
- zapowiedzi słowne, infolinie i pod infolinie,
- nagrywanie rozmów,
- obsługa wielu kart SIM,
- inteligentne oddzwanianie,
- sieciowanie serwerów w różnych lokalizacjach,
- voice2mail, fax2mail,
- konferencje i video konferencje,
- praca zdalna,
- zarządzanie kolejkowanie połączeń i inne.
VoIP
Technologia umożliwiająca rozmowy telefoniczne za pośrednictwem Internetu
- SIP trunk to usługa dostarczania wielokanałowego łącza do telekomunikacji głosowej
- mobilność/przenośność numeracji wraz z użytkownikiem
- niskie stawki za połączenia telefoniczne
- numeracja wewnętrzna w innej lokalizacji(darmowe połaczenia)
- redukcja kosztów na połączeniach międzynarodowych
- integracja z komunikatorami na systemach Android i iOS
- zdalne zarządzanie domofonem/bramofonem
- liczba użytkowników oraz numerów bez ograniczeń(brak zależności od zasobów kablowych/sieciowych)
- brak dostępu do łączy telefonicznych, brak możliwości podsłuchu i nieuprawnionego podłączenia, szyfrowane połączenia telefoniczne.
Obsługa IT
Oferujemy wsparcie w zakresie
- tworzenia i modernizacja komputerowych sieci teleinformatycznych oraz administrowanie nimi
- projektowanie oraz budowę sieci bezprzewodowych – Wi-Fi AiMesh
- dobór odpowiedniej platformy sprzętowej i programowej
- konfiguracja VPN między odległymi oddziałami;
- tunele VPN stałe i wdzwaniane dla klientów mobilnych;
- instalację i konfigurację oprogramowania;
- dedykowaną instalację zasilającą, zabezpieczającą serwery, bramy, routery, zapory ogniowe i inne urządzenia najistotniejsze w sieci przed niebezpiecznymi wpływami zaniku lub braku napięcia sieciowego;
- serwis komputerowy
- drukarki skanery i inne urządzenia peryferyjne
Infolinie
Budowa infolinii telefonicznych
- budowa infolinii telefonicznych
- połączenia mogą być przekierowywane na dowolne numery stacjonarne i komórkowe
- kolejkowanie połączeń oczekujących
- przygotowanie komunikatów słownych
- informacje o bieżących awariach, informacje handlowe
- monitoring efektywności własnej infolinii
- brak utraty klientów
- sprawna komunikacja
Bramofony i Domofony
Montaż i synchronizacja
- możliwa instalacja natynkowa, podtynkowa lub na ogrodzeniu z wykorzystaniem ramek i osłon ze stali “inox” oraz z ramką wykonaną z czarnego pleksi (do instalacji podtynkowej wewnętrznej)
- czytelny podświetlany wyświetlacz z prezentacją nazw i numerów
- dostęp na podstawie kodu PIN, kart RFID oraz breloków
- obsługa do 500 użytkowników
- możliwość dodawania pojedynczych użytkowników (PINów, breloków, kart)
- sterowania 2 wyjściami – elektrozamkiem (np. furtka) oraz automatyką (np. otwieranie bramy wjazdowej)
- możliwe nawiązywanie połączeń z telefonu do bramofonu, jak i z bramofonu do telefonu
- możliwe otwierania bramy lub drzwi w trakcie trwania rozmowy (wejście innych uprawnionych osób w trakcie rozmowy nie powoduje jej zakończenia).
- wykrywanie sygnału zajętości – bramofon sam się rozłącza w przypadku zajętości linii
- „izolowana” linia telefoniczna – wysoka jakość dźwięku, brak szumów oraz optymalny poziom głośności
- zasilanie bezpiecznym napięciem 12V~ lub 12V=
System Monitoringu
Całodobowy monitoring
- System monitoringu
- monitoring biur, obiektów przemysłowych oraz użyteczności publicznej
- monitoring IP – kamery IP
- zdalny podgląd (komputer, smartfon, tablet)
- najnowsza generacja rejestratorów cyfrowych IP stosowanych w monitoringu sieciowym IP
Sieci Miedziane
i Światłowodowe
Montaż i synchronizacja
- projektowanie infrastruktury sieci
- spawanie światłowodów
- przełącznice światłowodowe – dostawa, spawanie, montaż
- mufy światłowodowe
- pomiary tłumienności światłowodów
- usuwanie awarii sieci światłowodowych
- układanie okablowania miedzianego i światłowodów
- profesjonalne przeciwprzepięciowe zabezpieczenie urządzeń w sieci
- dobór optymalnych rozwiązań ekonomicznych wraz z kalkulacją kosztów
- osprzęt sieciowy renomowanych i sprawdzonych firm
- rozsądne ceny wszystkich materiałów oraz samego wykonania prac.
Serwis
Oferowane usługi serwisowe
- naprawa centrali telefonicznych
- ochrona przed przepięciami w sieciach telekomunikacyjnych
- montaż i programowanie systemów DECT, bramek VoIP i GSM
- sprzedaż, montaż i naprawa aparatów telefonicznych analogowych, systemowych, VoIP
- wsparcie serwisowe dla produktów firm; Slican, Platan, Gigaset, Alcatel, Grandstream, Ericsson, Panasonic, Yealink, Plantronics, Poly,
- wymiana uszkodzonych elementów smartfonów
- kopie zapasowe i przenoszenie danych między urządzeniami
Kontakt
+13 492 30 02
+608 577 973
Biuro@mobisan.pl
Lokalizacja
ul. Topolowa 11/16
38-500 Sanok
Indywidualna
wycena
Godziny Otwarcia:
Pon - Pt 8:00 - 16:00
Indywidualna
wycena
Godziny Otwarcia:
Pon - Pt 8:00 - 16:00
+ 48 608 577 973
ul. Topolowa 11/16
38-500 Sanok
Oferujemy Państwu najlepsze rozwiązania wiodących firm telekomunikacyjnych i obsługę IT.
Copyright © 2023 Mobisan w Sanoku wszelkie prawa zastrzeżone.