Usługi

Centrale Telefoniczne

Oferujemy serwery komunikacyjne IP PBX – Centrale IP

  • call center, contakt center,
  • komunikator, czat, wysyłanie sms-ów,
  • zapowiedzi słowne, infolinie i pod infolinie,
  • nagrywanie rozmów,
  • obsługa wielu kart SIM,
  •  inteligentne oddzwanianie,
  • sieciowanie serwerów w różnych lokalizacjach,
  • voice2mail, fax2mail,
  • konferencje i video konferencje,
  • praca zdalna,
  • zarządzanie kolejkowanie połączeń i inne.

VoIP

Technologia umożliwiająca rozmowy telefoniczne za pośrednictwem Internetu

  • SIP trunk to usługa dostarczania wielokanałowego łącza do telekomunikacji głosowej
  • mobilność/przenośność numeracji wraz z użytkownikiem
  • niskie stawki za połączenia telefoniczne
  • numeracja wewnętrzna w innej lokalizacji(darmowe połaczenia)
  • redukcja kosztów na połączeniach międzynarodowych
  • integracja z komunikatorami na systemach Android i iOS
  • zdalne zarządzanie domofonem/bramofonem
  • liczba użytkowników oraz numerów bez ograniczeń(brak zależności od zasobów kablowych/sieciowych)
  • brak dostępu do łączy telefonicznych, brak możliwości podsłuchu i nieuprawnionego podłączenia, szyfrowane połączenia telefoniczne.

Obsługa IT

Oferujemy wsparcie w zakresie

  • tworzenia i modernizacja komputerowych sieci teleinformatycznych oraz administrowanie nimi
  • projektowanie oraz budowę sieci bezprzewodowych – Wi-Fi AiMesh
  • dobór odpowiedniej platformy sprzętowej i programowej
  • konfiguracja VPN między odległymi oddziałami;
  • tunele VPN stałe i wdzwaniane dla klientów mobilnych;
  • instalację i konfigurację oprogramowania;
  • dedykowaną instalację zasilającą, zabezpieczającą serwery, bramy, routery, zapory ogniowe i inne urządzenia najistotniejsze w sieci przed niebezpiecznymi wpływami zaniku lub braku napięcia sieciowego;
  • serwis komputerowy
  • drukarki skanery i inne urządzenia peryferyjne

Infolinie

Budowa infolinii telefonicznych

  • budowa infolinii telefonicznych
  • połączenia mogą być przekierowywane na dowolne numery stacjonarne i komórkowe
  • kolejkowanie połączeń oczekujących
  • przygotowanie komunikatów słownych
  • informacje o bieżących awariach, informacje handlowe
  • monitoring efektywności własnej infolinii
  • brak utraty klientów
  • sprawna komunikacja

Bramofony i Domofony

Montaż i synchronizacja

  • możliwa instalacja natynkowa, podtynkowa lub na ogrodzeniu z wykorzystaniem ramek i osłon ze stali “inox” oraz z ramką wykonaną z czarnego pleksi (do instalacji podtynkowej wewnętrznej)
  • czytelny podświetlany wyświetlacz z prezentacją nazw i numerów
  • dostęp na podstawie kodu PIN, kart RFID oraz breloków
  • obsługa do 500 użytkowników
  • możliwość dodawania pojedynczych użytkowników (PINów, breloków, kart)
  • sterowania 2 wyjściami – elektrozamkiem (np. furtka) oraz automatyką (np. otwieranie bramy wjazdowej)
  • możliwe nawiązywanie połączeń z telefonu do bramofonu, jak i z bramofonu do telefonu
  • możliwe otwierania bramy lub drzwi w trakcie trwania rozmowy (wejście innych uprawnionych osób w trakcie rozmowy nie powoduje jej zakończenia).    
  • wykrywanie sygnału zajętości – bramofon sam się rozłącza w przypadku zajętości linii
  • „izolowana” linia telefoniczna – wysoka jakość dźwięku, brak szumów oraz optymalny poziom głośności
  • zasilanie bezpiecznym napięciem 12V~ lub 12V=

System Monitoringu

Całodobowy monitoring

  • System monitoringu
  • monitoring biur, obiektów przemysłowych oraz użyteczności publicznej
  • monitoring IP – kamery IP
  • zdalny podgląd (komputer, smartfon, tablet)
  • najnowsza generacja rejestratorów cyfrowych IP stosowanych w monitoringu sieciowym IP

Sieci Miedziane
i Światłowodowe

Montaż i synchronizacja

  • projektowanie infrastruktury sieci
  • spawanie światłowodów
  • przełącznice światłowodowe – dostawa, spawanie, montaż
  • mufy światłowodowe
  • pomiary tłumienności światłowodów
  • usuwanie awarii sieci światłowodowych
  • układanie okablowania miedzianego i światłowodów 
  • profesjonalne przeciwprzepięciowe zabezpieczenie urządzeń w sieci
  • dobór optymalnych rozwiązań ekonomicznych wraz z kalkulacją kosztów
  • osprzęt sieciowy renomowanych i sprawdzonych firm
  • rozsądne ceny wszystkich materiałów oraz samego wykonania prac.

Serwis

Oferowane usługi serwisowe

  • naprawa centrali telefonicznych
  • ochrona przed przepięciami w sieciach telekomunikacyjnych
  • montaż i programowanie systemów DECT, bramek VoIP i GSM
  • sprzedaż, montaż i naprawa aparatów telefonicznych analogowych, systemowych, VoIP
  • wsparcie serwisowe dla produktów firm; Slican, Platan, Gigaset, Alcatel, Grandstream, Ericsson, Panasonic, Yealink, Plantronics, Poly,
  • wymiana uszkodzonych elementów smartfonów
  • kopie zapasowe i przenoszenie danych między urządzeniami

Kontakt

+13 492 30 02

+608 577 973

Biuro@mobisan.pl

Lokalizacja

ul. Topolowa 11/16
38-500 Sanok

Indywidualna
wycena

Godziny Otwarcia:

Pon - Pt 8:00 - 16:00

Indywidualna
wycena

Godziny Otwarcia:

Pon - Pt 8:00 - 16:00

+ 48 608 577 973

ul. Topolowa 11/16

38-500 Sanok

Oferujemy Państwu najlepsze rozwiązania wiodących firm telekomunikacyjnych i obsługę IT.

Copyright © 2023 Mobisan w Sanoku wszelkie prawa zastrzeżone.